REGULAMIN

I. Regulamin korzystania z Kart Podarunkowych

  1. Karty Podarunkowe są wydawane na okaziciela, zawierają określony numer seryjny i upoważniają do skorzystania z usług w salonie THAIBALIRITUALS zgodnie z obowiązującym cennikiem i wartością posiadanej Karty. Można nimi płacić za wszystkie usługi wg oferty dostępnej na stronie internetowej https://thaibalirituals.pl.
  2. Karty są ważne przez okres 12 miesięcy od daty ich zakupu – w tym okresie należy wykorzystać wykupione usługi. Po upływie terminu ważności Karty, jej niewykorzystana, w całości lub w części, wartość lub usługa zostają utracone.
  3. Kartę można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od wykupionych usług bądź wartości.
  4. W celu uzgodnienia dogodnego terminu wizyty prosimy o kontakt z recepcją pod nr +48 505 777 551, e-mail: recepcja@thaibalirituals.pl.
  5. Przy dokonywaniu rezerwacji prosimy o poinformowanie recepcji, że formą płatności za umawiany zabieg będzie Karta Podarunkowa, oraz o podanie numeru Karty.
  6. Kartę należy okazać w recepcji przed skorzystaniem z zabiegu.
  7. Karty nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania reszty w gotówce z Kart, które opiewają na kwotę wyższą niż wartość wykorzystanych usług.
  8. Zgodnie z życzeniem, osoba obdarowana może dopłacić do Karty, jeżeli wartość usług, z których chce skorzystać, opiewa na kwotę wyższą niż wartość Karty.
  9. Płatności Kartą Podarunkową nie można łączyć z promocjami.
  10. Karty Podarunkowe na wybrane usługi lub pakiety usług można wymienić na wszystkie inne usługi z oferty THAIBALIRITUALS w tej samej kwocie lub droższe po uprzedniej dopłacie.
  11. Karty Podarunkowe wartościowe uprawniają do skorzystania z dowolnie wybranych usług.
  12. Karty Podarunkowe nie obejmują zakupu kosmetyków.
  13. W przypadku utraty lub zniszczenia Karty Podarunkowej, THAIBALIRITUALS nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją.

II. Regulamin zakupu Kart Podarunkowych

  1. Karty Podarunkowe są wydawane w formie eleganckiej Karty zapakowanej w ozdobne pudełko.
  2. Karty Podarunkowe dostępne są w ciągłej sprzedaży i mogą opiewać na dowolną kwotę.
  3. Karty można nabyć w salonie THAIBALIRITUALS. Nabycie kart w salonie nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.
  4. Karty można również zakupić, składając zamówienie na stronie internetowej https://thaibalirituals.pl.
  5. W przypadku Kart zamówionych przez internet Klient może wybrać dwie formy płatności:
    • Przelew standardowy
    • Płatność za pomocą systemu PayU
  6. Przyjęcie zamówienia oraz dane do przelewu Sprzedający potwierdza mailowo, na adres podany przez Kupującego w zamówieniu.
  7. Przy płatności za pomocą systemu PayU lub przelewem, rezerwacji na zabieg w ramach Karty można dokonać dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku Sprzedającego.
  8. Karta Podarunkowa jest wysyłana zawsze po zakupie przez internet, na adres e-mail podany w zamówieniu, w formie PDF.
  9. Realizacja zamówienia następuje od razu po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
  10. Karta Podarunkowa w formie PDF jest wysyłana maksymalnie do 5 minut od momentu zaksięgowania wpłaty.

III. Informacje o Sprzedawcy

PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MARTYNA SOKOŁOWSKA
al. Komisji Edukacji Narodowej 36 / 106u
02-797 Warszawa

Konto: 70 1140 2004 0000 3302 7784 1100

Kontakt: recepcja@thaibalirituals.pl, +48 505 777 551

IV. Inne postanowienia

  1. Integralną częścią Kart Podarunkowych jest niniejszy Regulamin, który na życzenie jest udostępniany w recepcji salonu THAIBALIRITUALS. Podczas składania zamówienia Kupujący oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości.
  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany będą obowiązywać od momentu ich opublikowania na stronie internetowej https://thaibalirituals.pl
  3. Od dnia 1.10.2024 do naszego sytemu rezerwacji wprowadziliśmy zmiany odnoszące się do umawianych przez Państwa masaży i zabiegów w naszym Spa Odwołanie wizyty/nie stawienie się na wizytę: W sytuacji 3-krotnego powtórzenia odwołania wizyty, na mniej niż 24 godziny przed umówionym terminem, przy kolejnej rezerwacji zostaniecie Państwo poproszeni o dokonanie przedpłaty za zaplanowaną wizytę. Realizacja pakietów zabiegowych z bonów podarunkowych: Przy rezerwacji wizyty zostaniecie Państwo poproszeni przez recepcję salonu o podanie nr bonu. W przypadku odwołania wizyty 24 godziny przed zaplanowaną wizytą bon zostanie w całości rozliczony jako zrealizowany. Realizacja pakietów zabiegowych z karnetów: W przypadku realizacji wizyty w ramach karnetu zastosowana będzie taka sama zasada tj. nastąpi finalizacja kolejnej wizyty z Państwa karnetu. Liczymy na zrozumienie z Państwa strony i mamy nadzieję, że sytuacje odwoływania wizyt w naszym salonie będą miały sporadyczny charakter

V. Polityka zwrotów

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, art. 27, Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zakupu Karty Podarunkowej.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie wysłane pocztą elektroniczną na adres recepcja@thaibalirituals.pl.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwróci wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji Konsumenta.

VI. Polityka reklamacji

  1. Reklamacje dotyczące zakupionych Kart Podarunkowych należy zgłaszać na adres e-mail: recepcja@thaibalirituals.pl lub telefonicznie pod nr +48 505 777 551.
  2. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania. O decyzji w sprawie reklamacji Konsument zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefoniczną.

VII. Polityka ochrony danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MARTYNA SOKOŁOWSKA z siedzibą w Warszawie, al. Komisji Edukacji Narodowej 36 / 106u, 02-797 Warszawa.
  2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
  3. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz w celu kontaktu z Klientem.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Może również zażądać usunięcia swoich danych.
  5. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej https://thaibalirituals.pl.